miercuri, 29 august 2012

Punct si de la capat

Dupa aproximativ 10 ani de munca in academie, am decis sa urmez un alt drum. Au fost 10 ani plini in care am invatat multe lucruri, am reusit sa transmit cunostintele mele si altora, cu unii am ramas amic; am facut totul din pasiune pentru meseriile de instructor si de inginer, care cred ca ne pot schimba modul in care gandim, interactionam, muncim, facand lucruile mai placute si mai simple.

Elena, logodnica mea (careia ii multumesc pentru sprijinul acordat si rabdarea de care da dovada), ma indeamna sa nu renunt la cariera de instructor si sa incercam sa facem, pe cont propriu, o noua academie si sa continuam munca in acest domeniu, direct sub patronajul nostru, in care sa aplicam propriile principii si viziuni. Multi m-au indemnat si ma sustin sa merg pe acest drum, cu toate ca e destul greu sa te impui pe piata, in principal din cauza conditiilor comerciale (chirii, furnizori etc).

Cert este ca nu mai activez in nicio academie si caut o locatie pentru o sala de curs situata, pe cat posibil, pe langa Politehnica sau Universitate. Avem si o pagina web (www.netschool.ro) pe care o sa pun detalii despre locatia la care m-am hotarat; momentan nu e nimic pe acea pagina.

14 comentarii:

  1. Domnule Marius Moise , va sustin in a continua activitatea de instructor la propria dvs academie,
    as veni cu mare placere la cursurile dvs CCNP, Voice, daca veti reusi sa faceti rost de o sala.

    Cu respect,
    Stefan Enache

    RăspundețiȘtergere
  2. Va salut calduros si va doresc mult succes! Am banuit ca ar fi posibil sa va faceti propria academie, asa ca ne bucuram sa aflam aceasta veste. Sper sa ne vedem cat mai curand acolo.

    Cu respect,

    Daniel Ungureanu

    RăspundețiȘtergere
  3. Este mai greu la inceput, Marius, dar atat timp cat iti mentii un nivel de calitate totdeauna vei avea clienti (multumiti). Cu siguranta vei reusi sa construiesti business-ul dupa atatia ani de experienta. Iti doresc mult succes !

    Dragos Raileanu

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes ... sper să găsiţi cât mai repede o locaţie şi să începeţi cursurile

    toate cele bune,
    Cristian Ion

    RăspundețiȘtergere
  5. Probleme cu lipsa de elevi nu o sa fie sigur pentru ca sunteti un prof` mai mult sau mai putin placut dar foarte talentat si apreciat.Ar fi pacat si pentru noi si pentru dumneavoastra sa nu mai predati.

    RăspundețiȘtergere
  6. Renumele unei academii este dat de instructorii sai, nu de numele pe care il poarta. Astept cu nerabare sa ne revedem la un curs, preferabil de CCNP TSHOOT. Am sa fiu acolo la primul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu chiar asteptam clasa de CCNA 3 al carei intructor sa fiti dumneavoastra , dar nu ma deranjeaza sa astept infiintarea unei noi academii . Mult succes va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  8. Asteptam TSHOOT. De preferat sambata. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sigur vor exista studenti. Sunt destui care au facut cursuri cu dumneavoastra si eu fost f multumiti de nivelul ridicat de profesionalism.

    Ursache Catalin

    RăspundețiȘtergere
  10. Mult succes si putere de munca. Nu conteaza academia, locatia, branding-ul...ci CURSANTII care va doresc in fata lor.

    SUCCES!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sustin aceasta miscare si mi se pare una cat se poate de inspirata! :) Daca va pot fi de folos vreodata din interiorul Politehnicii (la nivel de consiliu al studentilor UPB), nu ezitati sa ma contactati.
    Ah si cum zice mai toata lumea pe aici, un TSHOOT ar veni tare bine!

    Mult succes in continuare,
    Tudor Codarnai

    RăspundețiȘtergere
  12. Astept cu nerabdare un nou curs cu duneavostra ca instructor.
    Acum 5 ani cand am participat la primul meu curs CCNA. Recunosc ca ati trezit monstrul de networking din mine!
    Mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Astept cu nerabdare sa deschideti academia pentru a continua tot cu dvs. CCNA4. Nu ma intereseaza pretul.

    RăspundețiȘtergere
  14. am cautat sa vad unde va gasesc. acum m am linistit.
    astept cu nerabdare sa incep cursurile ccnp cu dumneavoastra.
    nivelul la infoacademy a scazut si sunt dezamagit.

    RăspundețiȘtergere